Çalışmalarımızı hayata geçirmeye devam edeceğiz

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, “Türkiye’nin emektarı kıymetli emeklilerimizin refahını artırmak ve sosyal haklarını genişletmek için yeni çalışmalarımızı hayata geçirmeye devam edeceğiz.” dedi. 16 Temmuz 2024, 14:02 yayınlandı Bakan Işıkhan: Çalışmalarımızı hayata geçirmeye devam edeceğiz Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat […]

2821a2e7 63af 43ec ae3d 2ec7919832de

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, “Türkiye’nin emektarı kıymetli emeklilerimizin refahını artırmak ve sosyal haklarını genişletmek için yeni çalışmalarımızı hayata geçirmeye devam edeceğiz.” dedi.

featured






Bakan Işıkhan: Çalışmalarımızı hayata geçirmeye devam edeceğiz

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, açıklanan emekli aylığına ilişkin sosyal medya hesabında paylaşım yaptı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:

“En düşük emekli aylığının 12 bin 500 liraya yükseltilmesi ile ilgili kanun taslağı TBMM’ye sunuldu. Türkiye’nin emektarı kıymetli emeklilerimizin refahını artırmak ve sosyal haklarını genişletmek için yeni çalışmalarımızı hayata geçirmeye devam edeceğiz. Ömrünü ülkemizin kalkınmasına adamış tüm emeklilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Milletimize, emeklilerimize ve kıymetli ailelerine hayırlı olsun.”

Bakan Işıkhan: Çalışmalarımızı hayata geçirmeye devam edeceğiz


Exit mobile version