Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi

Toplam 3 Milyon TL’lik yatırımla hayata geçirilen yatırım ile özellikle yağışlı havalarda oluşan çamur ve yaz aylarında günlük yaşamı olumsuz etkileyen toz problemi, kilit parke çalışmaları ile ortadan kaldırıldı. Mahalle içi ulaşım ağının güçlendirilmesiyle birlikte vatandaşların günlük yaşamı da kolaylaştı.

Toplam 3 Milyon TL’lik yatırımla hayata geçirilen yatırım ile özellikle

Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi
Büyükşehir Belediyesi, Afşin’in kırsal mahallelerinden İnci’nin mahalle içi ulaşımını sağlayan yollarını 5 bin metrekarelik kilit parke ile yeniledi.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde sürdürdüğü ulaşım yatırımlarına Afşin kırsalında da aralıksız devam ediyor. Vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştırmak ve mahalle içi ulaşım standartlarını yükseltmek amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında Afşin’in kırsal İnci Mahallesi’nin mahalle içi ulaşımı modernize edildi. Kuzey İlçeler Dairesi Başkanlığı koordinesinde gerçekleştirilen kilit parke uygulaması tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunuldu. Yaklaşık 5 bin metrekarelik alanda gerçekleştirilen çalışma sayesinde mahalle yolları daha düzenli, güvenli ve modern bir görünüme kavuştu.

Kırsalda Yaşam Kalitesi Büyükşehir ile Yükseliyor
Toplam 3 Milyon TL’lik yatırımla hayata geçirilen yatırım ile özellikle yağışlı havalarda oluşan çamur ve yaz aylarında günlük yaşamı olumsuz etkileyen toz problemi, kilit parke çalışmaları ile ortadan kaldırıldı. Mahalle içi ulaşım ağının güçlendirilmesiyle birlikte vatandaşların günlük yaşamı da kolaylaştı.

Başkan Görgel’e Teşekkür
Gerçekleştirilen kilit parke çalışmalarının mahallede memnuniyetle karşılandığını belirten İnci Mahalle Muhtarı Süleyman Kırık, “Mahallemizde gerçekleştirilen kilit parke çalışmaları tamamlandı. Yollarımız çok güzel oldu. Çalışmalardan dolayı Büyükşehir Belediye Başkanımız Fırat Görgel’e ve ekibine çok teşekkür ederim” dedi.