Başkan Toptaş: “Onikişubat’ın temizliği için gece gündüz çalışan kahramanlarımıza teşekkür ediyorum”
Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, ilçenin temizliği için özveriyle görev yapan temizlik personeliyle bir araya geldi. “Günün ilk ışıklarından gecenin son vaktine kadar Onikişubat’ımızın temizliği için çalışan kahramanlarımızla buluştuk” diyen Başkan Toptaş, emek veren tüm çalışanlara teşekkür etti.
Başkan Toptaş, konuşmasında, “Daha temiz, daha sağlıklı ve daha yaşanabilir Onikişubat’ın inşasında en büyük pay sahibi olan kıymetli mesai arkadaşlarıma şükranlarımı sunuyorum” ifadelerini kullandı.
