Kahramanmaraşspor’dan Yeni Sezon Öncesi Birlik Mesajı
Kahramanmaraşspor Kulüp Başkanı Fatih Mehmet Ceyhan, iş insanı Raşit Gümüşer ve Teknik Direktör Osman Bozkurt, 2025-2026 sezonu öncesi düzenlenen basın toplantısında önemli açıklamalarda bulundu.
Başkan Fatih Mehmet Ceyhan, sezonun Osmaniyespor maçıyla başlayacağını belirterek, “2025-2026 sezonu Osmaniyespor maçıyla başlıyor. Hep birlikte takımımıza sahip çıkalım.” ifadelerini kullandı.
İş İnsanı Raşit Gümüşer, kulübün ayakta kalmasında emeği geçenlere teşekkür ederek, “12 yıl boyunca kulübü ayakta tutan Başkanımıza teşekkürler. Artık sıra bizde, tüm Maraş halkını ve iş insanlarını desteğe çağırıyorum.” dedi.
Teknik Direktör Osman Bozkurt ise hedeflerinin şampiyonluk olduğunu vurguladı:
“Hedefimiz şampiyonluk! Kahramanmaraş futbolunu yeniden ayağa kaldıracağız.”
Toplantının sonunda futbolcular basına tanıtılırken, birlik ve beraberlik mesajları verildi.
